استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM

استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM

اهمیت ولزوم اجرای CRM
مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی
ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری
مزایای CRM برای دفاتر خدمات گردشگری
مدل های پیاده سازی CRM
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه CRM در آژانس های مسافرتی
پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM

 

 

 

 

 

هدف از این پژوهش بررسی استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با  مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM می باشد.

 

 

 

 

مزایای CRM برای دفاتر خدمات گردشگری

مزایایی که CRM برای دفاتر خدمات گردشگری به ارمغان می آورد را می توان به دو جنبه  تقسیم بندی کرد:

 

الف- مزایای سخت افزاری که شامل افزایش درآمد و کاهش هزینه هاست.

2-11-1) افزایش درآمد
 دفاتر گردشگری از طریق افزایش حجم فروش می توانند درآمدشان را افزایش دهند. روش های افزایش فروش که با کمک مدیریت ارتباط با مشتری CRM صورت می گیرد، عبارتند از:
1-    کسب مشتریان جدید
2-    ترغیب مشتریان فعلی به خرید خدمات بیشتر
3-    ترغیب مشتریان به خرید خدمات جدید
4-    حفظ مشتریان و ایجاد وفاداری در آنها
5-    انجام برخی خدمات برای مشتریان به  صورت رایگان
6-    توسعه فروش از طریق تبلیغ مشتریان راضی و وفادار

 

 

 

2-11-2) کاهش هزینه ها 
با پیاده سازی CRM کاهش هزینه ها در بخش های مختلفی، برای دفاتر خدمات گردشگری به وجود می آید،که عبارتند از:
1-    کاهش هزینه هایی که مطلوب نظر مشتری نیست: بسیاری از خدماتی که به  صورت انبوه در قالب تورهای گروهی ارایه می شود، مطلوب نظر بسیاری از مشتریان نیست و علاوه بر تحمیل هزینه ها به دفاتر خدمات گردشگری در برخی مواقع موجب نارضایتی مشتری نیز می گردد. بدیهی است در صورت مطالعه سلیقه و نیاز مشتری و شناخت آنها می توان از این هزینه ها جلوگیری نمود و خدماتی باب میل مشتری با هزینه ای کمتر ارایه داد.

 

 

2-    کاهش هزینه های بازاریابی: در بسیاری مواقع به  علت عدم شناسایی مشتریان هدف هزینه های گزافی در خصوص بازاریابی برای جذب مشتریان جدید در دفاتر خدمات گردشگری رخ می دهد که با پیاده سازی CRM می توان با شناسایی و طبقه بندی مشتریان از میزان این هزینه ها کاست.

 

 

3-    کاهش هزینه های فروش: CRM درحوزه فروش نیز می تواند از طرق زیر منجر به کاهش هزینه ها شود:
–    مرور آسان اطلاعات مشتری قبل از ایجاد ارتباط با او جهت معرفی هدفمند محصولات و خدمات
–    استفاده از کانال ها و شبکه های فروش مناسب و ارزان
–    امکان فروش الکترونیک محصول و خدمات

 

 

4-    ارایه خدمات مناسب:
–    کاهش زمان پاسخ گویی
–    بهبود هماهنگی بین واحدهای گردشگری و پشتیبانی خدمات با بخش فروش
–    افزایش کارایی هزینه ها از طریق به کارگیری از امکانات و کانال های جدید

 

 

ب- مزایای نرم افزاری پیاده سازی CRM

2-11-3) افزایش رضایت مشتری
رضایت مشتری نتیجه خرید، مصرف کالا یا خدماتی است که از مقایسه عایدی و هزینه های خرید با نتایج مورد انتظار به دست می آید. رضایت مشتری  به حالت خوش آیندی که در مشتری پس از دریافت کالا یا خدمات ایجاد می شود، تعریف می کنند. به نظر می رسد رضایت مشتری احساسی است که در نتیجه ارزیابی خدمات حاصل می شود. مبنا و اساس رضایت هر مشتری، انتظارات و درک او از خدمات ارایه شده است که هر مشتری انتظار دارد. چنانچه در ارایه خدمات درک وی از خدمات کمتر از انتظاراتش باشد به نارضایتی وی منجر می گردد(زیویار،1391).

 

 

2-11-4) ایجاد وفاداری در مشتری
وفاداری ایجاد تعهد در مشتری برای انجام معامله با سازمان خاص و خرید کالا و خدمات به طور مکرر توصیف می-شود(Larson& Susanna,2004). وفاداری تعهد عمیقی به خرید دوباره محصول یا خدمت برتری داده شده در آینده است، کهبه معنای خرید دوباره از یک برند علی رغم وجود تأثیرات محیطی و اقدامات بازار یابی رقبا برای تغییر رفتار است(Tylor at al,2004). وفاداری زمانی اتفاق  می افتد که مشتریان با اطمینان احساس کنند، سازمان مورد نظر به بهترین وجه ممکن می تواند نیازهای آنها را برطرف کند، به طوری گه رقیبان سازمان از مجموعه ملاحظات مشتریان خارج شده و تنها به خرید از سازمان اقدام نمایند(Eshghi at al,2007).  

 

 

 

2-11-5) بازاریابی دهان به دهان از سوی مشتریان(DLBOOK.NET,1393)
این نوع بازاریابی از طریق مشتریان وفادار صورت می-پذیرد، لذا تلاش سازمان را در جهت وفادار ساختن مشتریان می طلبد. بازاریابی دهان  به  دهان نوعی از بازاریابی است که مردم را در بازگو کردن پیام بازاریابی سازمان به دیگران برمی انگیزد. تنها نوع بازاریابی که بر پایه تفکر واقعی مشتری نسبت به شرکت باشد بازاریابی دهان به دهان است، این بازاریابی صادقانه تر و شریف تر از انواع دیگر بازاریابی است، در حقیقت تلاش برای راضی کردن مشتریان از طریق شناسایی و برآوردن نیازهایشان به منظور این که     تجربه-هایشان را به خانواده ها، دوستان وجامعه در میان بگذارند، فلسفه وجودی این نوع بازار یابی است. شرکت باید در جهت  خشنود ساختن مشتری تلاش کند، تا مشتری تجربه خشنودی خود را به دیگران در میان بگذارد.
این امر از طریق شناسایی نیازها، سلایق و خواسته های مشتریان با بکار گیری  CRMامکان پذیر می شود.

 

 

2-11-6) ایجاد تصویر مثبت از آژانس
عده ای معتقدند تصویر نوعی دانایی ذهنی است و حاصل ترکیب ویژگی های یک سازمان خاص است. این ویژگی ها شامل سنن، ایدئولوژی، نام شرکت، اعتبار، سطوح قیمتی، تنوع خدمت و کیفیت ارایه شده در تعامل های میان افراد و شرکت است(انگوین و لبلانک،1999). جمعی از نویسندگان عقیده دارند که تصویر سازمانی نتیجه تعامل تجربه ها، احساس ها، عقاید، عواطف و دانشی است که افراد در مورد یک شرکت دارند(گوپتا وپیرچ،2008).

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
مقدمه
2-1) چگونگی پیدایش CRM
2-2) روند تکاملCRM
2-3) سیر تحول فناوری CRM
2-4) تعریف و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-5) انواع رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-6) انواع سیستم هایCRM
2-7) اهمیت ولزوم اجرایCRM
2-8) اهدافCRM  
2-9) مزایای یک برنامه مؤثر مدیریت ارتباط با مشتریCRM
2-10) مدیریت ارتباط با مشتری و آژانس های مسافرتی
2-10-1)  انواع آژانس های خدمات مسافرتی در ایران
2-10-2)ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری
2-11) مزایایCRM برای دفاتر خدمات گردشگری
2-12) ریسک پیاده سازی  CRM
2-13) پیشینه تحقیق پیاده سازی CRM
2-13-1) مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM
2-14) مدل تحقیق

منابع

 

ماهیت شادمانی در دین و روانشناسی و بررسی مولفه های تشکیل دهنده شادمانی

ماهیت شادمانی در دین و روانشناسی و بررسی مولفه های تشکیل دهنده شادمانی کلمات کلیدی : مولفه های تشکیل دهنده شادمانی عوامل موثر بر شادی و شادمانی اثرات شادی از منظر روان شناسی عوامل شادی دنیوی از نظر آیات و…

بررسی میزان آسیب پذیری سیستم بادبندی خارج از محور در سازه فولادی و روشهای بهبود آن

بررسی میزان آسیب پذیری سیستم بادبندی خارج از محور در سازه فولادی و روشهای بهبود آن سازه های فولادی سازه های فولادی با سیستم بادبندی واگرا پایان نامه مقاوم سازی سازه های فولادی بررسی سیستم مهاربندی واگرا روشهای پوش آور…

فرم کوتاه پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان گارنفسکی و همکاران 2002

فرم کوتاه پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان گارنفسکی و همکاران 2002 کلمات کلیدی : پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان گراس پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان کودکان پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان گرانفسکی پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان گارنفسکی 2001 پرسشنامه تنظیم…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه اریک برن

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه اریک برن کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نظریه اریک برن مبانی نظری نظریه اریک برن پیشینه تحقیق نظریه اریک برن پیشینه داخلی نظریه اریک برن پیشینه خارجی نظریه اریک برن پیشینه پژوهش…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بیمه و رتبه بندی در بیمه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بیمه و رتبه بندی در بیمه مبانی نظری بیمه و رتبه بندی در بیمه ادبیات و مبانی نظری بیمه و رتبه بندی در بیمه پیشینه تحقیق بیمه و رتبه بندی در بیمه دانلود پیشینه تحقیق…

مدل های ریاضی در مدیریت زنجیره تامین کالای بشردوستانه : بررسی سیستماتیک مقالات

مدل های ریاضی در مدیریت زنجیره تامین کالای بشردوستانه : بررسی سیستماتیک مقالات مدل های ریاضی در مدیریت زنجیره تامین کالای بشردوستانه بررسی سیستماتیک مقالات رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه در دهه گذشته زنجیره تامین بشردوستانه (HSC) با توجه…

بررسی مدل های مدیریت کیفیت در خدمات با نگاهی بر مدل کیفیت در پلیس

بررسی مدل های مدیریت کیفیت در خدمات با نگاهی بر مدل کیفیت در پلیس مدل کیفیت در پلیس مدل های مدیریت کیفیت مدل های مدیریت کیفیت جامع انواع مدل های مدیریت کیفیت انواع مدل های کیفیت خدمات انواع مدل های…

ارزیابی مسئولیت مدنی مدیران در معاملات در حقوق انگلیس

ارزیابی مسئولیت مدنی مدیران در معاملات در حقوق انگلیس مسئولیت مدنی مسئولیت مدنی مدیران مسئولیت مدنی مدیران در معاملات ارزیابی مسئولیت مدنی مدیران در معاملات در حقوق انگلیس دانلود مقالات حقوق دانلود مقالات رشته حقوق رفتن به سایت اصلی دانلود…

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلال شخصیت خودشیفته

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلال شخصیت خودشیفته کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال شخصیت خودشیفته مبانی نظری اختلال شخصیت خودشیفته پیشینه تحقیق اختلال شخصیت خودشیفته پیشینه داخلی اختلال شخصیت خودشیفته پیشینه خارجی اختلال شخصیت خودشیفته…

پاورپوینت فرادیدگاهها یا دیدگاههای فراگیر در برنامه درسی

پاورپوینت فرادیدگاهها یا دیدگاههای فراگیر در برنامه درسی کلمات کلیدی : پاورپوینت فرادیدگاهها یا دیدگاههای فراگیر در برنامه درسی فرادیدگاهها یا دیدگاههای فراگیر تحقیق فرادیدگاهها یا دیدگاههای فراگیر در برنامه درسی فرادیدگاه سنت گرایی طرز تلقی های فرادیدگاه سنت گرایی…

بررسی مسئولیت مدنی کارمندان دولت

بررسی مسئولیت مدنی کارمندان دولت مسئولیت مدنی دانلود مقاله مسئولیت مدنی دولت دانلود مقاله مسئولیت مدنی کارمندان دولت دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق بررسی مسئولیت مدنی کارمندان دولت مسئولیت مدنی دولت و کارکنان آن رفتن به سایت اصلی دانلود…

پاورپوینت آشنایی با سنسور و انواع آن

پاورپوینت آشنایی با سنسور و انواع آن پاورپوینت آشنایی و بررسی سنسور سنسور و انواع آن سنسور چیست انواع سنسور ترانسديوسر تغيير مكان بروش القائي سنسورهاي اثرهال تئوری اثر هال ويژگيهای عمومی سنسورهای اثرهال سنسورهای سرعت و شتاب سنسورهای سرعت…

پایان نامه رشته مخابرات با عنوان تلفن

پایان نامه رشته مخابرات با عنوان تلفن تلفن مركز تلفن تلفن اینترنتی شبكه مخابرات سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید پایان نامه رشته مخابرات دانلود…

کتاب شبکه های پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار و شبکه با عنوان Software Defined Networking

کتاب شبکه های پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار و شبکه با عنوان Software Defined Networking کتاب شبکه های پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار و شبکه با عنوان Software Defined Networking شبکه مبتنی بر نرم…

بررسی دلایل شکل گیری اسکان های غیررسمی در کشورهای در حال توسعه و ارتباط آن با فقر شهری

بررسی دلایل شکل گیری اسکان های غیررسمی در کشورهای در حال توسعه و ارتباط آن با فقر شهری کلمات کلیدی : پایان نامه اسکان غیررسمی پایان نامه سکونتگاههای غیررسمی ویژگی های سکونتگاه های غیر رسمی ارتباط سکونتگاههای غیررسمی با فقر…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه انسانی 34 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه انسانی 34 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه توسعه انسانی مبانی نظری توسعه انسانی پیشینه تحقیق توسعه انسانی پیشینه داخلی توسعه انسانی پیشینه خارجی توسعه انسانی پیشینه پژوهش توسعه انسانی پیشینه نظری…

شبیه سازی و تحلیل شکل پذیری اتصالات فولادی در برابر زلزله

شبیه سازی و تحلیل شکل پذیری اتصالات فولادی در برابر زلزله شکل پذیری لرزه ای اتصالات شکل پذیری اتصالات فولادی در برابر زلزله تحلیل شکل پذیری اتصالات فولادی در برابر زلزله شبیه سازی شکل پذیری اتصالات فولادی در برابر زلزله…

سازوکارهای اعمال و اجرای مجازات های جایگزین حبس

سازوکارهای اعمال و اجرای مجازات های جایگزین حبس مجازات های جایگزین حبس مجازاتهای جایگزین حبس طبق قانون جدید مجازاتهای جایگزین حبس در قانون مجازات اسلامی مجازات های جایگزین حبس در ایران پایان نامه مجازات های جایگزین حبس اجرای مجازات های…

پرسشنامه سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش آموزان سینها و سینگ

پرسشنامه سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش آموزان سینها و سینگ کلمات کلیدی : پرسشنامه سازگاری اجتماعی پرسشنامه سازگاری اجتماعی دانش آموزان پرسشنامه سازگاری تحصیلی سینها و سینگ پرسشنامه سازگاری دانش آموزان سینها و سینگ پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی…

پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب بانک با DEA

پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب بانک با DEA ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تسهیم دانش

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تسهیم دانش مبانی نظری تسهیم دانش دانلود مبانی نظری تسهیم دانش پیشینه تحقیق تسهیم دانش ادبیات نظری تسهیم دانش فصل دوم پایان نامه تسهیم دانش مبانی نظری و پیشینه تحقیق تسهیم دانش ادبیات و مبانی…

پروپوزال ارزیابی عملکرد بیمه ایران با تحلیل پوششی داده ها

پروپوزال ارزیابی عملکرد بیمه ایران با تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در شرکت بیمه ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها پروپوزال ارزیابی عملکرد بیمه با DEA ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی…

فن بازار در ایران و محدودیت های مربوط به شکل گیری آنها

فن بازار در ایران و محدودیت های مربوط به شکل گیری آنها ویژگیهای فن بازار تعریف فن بازار پایان نامه فن بازار بررسی فن بازار در ایران همیت فن بازار در اسناد بالادستی اسناد بالادستی مرتبط با فن بازار وضعیت…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 11

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 11 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری…

جزوه کاربرد نظریات سیاسی در قرن بیستم دکتر امیر دبیري مهر

جزوه کاربرد نظریات سیاسی در قرن بیستم دکتر امیر دبیري مهر جزوه کاربرد نظریات سیاسی در قرن بیستم دکتر امیر دبیري مهر رفتن به سایت اصلی جزوه کاربرد نظریات سیاسی در قرن بیستم دکتر امیر دبیري مهر به تعداد 60…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *