مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش

مبانی نظری فعالیت های پیشبرد فروش
دانلود مبانی نظری فعالیت های پیشبرد فروش
پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش
ادبیات نظری فعالیت های پیشبرد فروش
فصل دوم پایان نامه فعالیت های پیشبرد فروش
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بودجه ریزی عملیاتی
ادبیات و مبانی نظری فعالیت های پیشبرد فروش

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش

 

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش

پیشبرد فروش به عنوان یک ابزار ارتباطی بازاریابی، مزایای مختلفی دارد. علاوه بر ایجاد مزایای محسوس برای خریدار، ریسک خریدار را در رابطه با محصول کاهش می دهد. از دیدگاه شرکت، پیشبرد فروش فراهم کننده پاسخگویی بهتر به مشتریان است. بسیاری از شرکت ها در دهه اخیر بیش از 70% بودجه ارتباطات بازاریابی خود را به پیشبرد فروش اختصاص داده اند. امروزه دگرگونی های زیادی همراه با گسترش رقابت، مشاهده می شود که موجب بروز تغییرات شگرف توام با فرصت ها و تهدیدهایی بر جذب مشتری است که یکی از مهمترین اهداف سازمانی است که در سایه ی آن سازمان می تواند به هدف وجودی خود که سودآوری بیشتر است، دست یابد. ابزارهای پیشبرد فروش اثربخش موجب کسب سهم بیشتر شرکت ها از بازار کالا و در نتیجه فروش بیشتر و سودآوری شرکت از طریق ترغیب و تشویق مصرف کنندگان به رفتارهای متفاوت خرید می گردند. از سوی دیگر، توجه به رفتارهای مصرف کننده هنگام خرید و دوره های پس از خرید از مباحث مهم هر سازمان به شمار می رود زیرا حفظ و بقای هر سازمان در گرو مشتریان آن سازمان می باشد (کوهی فایق، 1389).

 

امروزه سهم مهمی از بودجه پیشبرد فروش شرکت ها به صورت پیشبرد بازرگانی به فروشگاه های بزرگ و دیگر خرده فروشان در قالب اعتبار، تخفیف ویژه و پاداش اعطا می شود. اینگونه پاداش های ویژه، بخش مهمی از سود و درآمد خرده فروشان را تشکیل می دهند. در دوره های اجرای پیشبرد بازرگانی، خرده فروشان حجم بیشتری از کالاهای مورد نیاز خود را خریداری می کنند و خرید ایشان در دیگر دوره ها کاهش می یابد. این امر بر روی برنامه تولید و نگهداری موجودی در کارخانه ها نیز اثر می گذارد.

 

برنامه پیشبرد فروش ویژه مصرف کنندگان هم اجرا می شود و کالاها در زمان های خاصی با قیمت ویژه عرضه می گردند. این امر سبب می شود تا مشتریان خریدهای خود را بیشتر به آن دوره اختصاص دهند. بنابراین، همواره پیگیرند تا ببینند که کدام کالا با قیمت ویژه به فروش خواهد رسید. شرکت ها همواره بیم دارند که با تفاوت در مقدار و چگونگی اجرای برنامه های پیشبرد فروش از رقیبان وا بمانند. البته بهتر است که افزون بر هزینه های پیشبرد فروش و تبلیغات، در زمینه نوآوری نیز به اندازه کافی بودجه مصرف شود و از این راه به جلب مشتری بپردازند (کاتلر، 1387).

 

بلاتبرگ و نسلین (1990)، پیشبرد فروش را اینگونه تعریف کرده اند: یک فعالیت که روی رویدادهای بازاریابی تمرکز دارد و هدف آن گذاشتن یک اثر مستقیم بر روی رفتار مصرف کنندگان است. تعریف نسبتا عملی از پیشبرد فروش عبارت است از: فعالیت های بازاریابی که معمولا مخصوص یک دوره زمانی، مکان یا گروه مشتریان است که یک پاسخ مستقیم از مشتری یا واسطه بازاریابی را از طریق عرضه مزایای اضافی ترغیب و تقویت می کند (کوهی فایق، 1389).

 

 

 انواع پیشبرد فروش مصرف کننده

براساس نظر تلیس (1998)، پیشبرد فروش به دو دسته تقسیم شده است:

 

• پیشبرد فروش نقدی

پیشبرد فروش نقدی شامل: تخفیفات طبقه ای قیمت، کوپن ها، کم کردن و تخفیف قیمتی است که منجر به فراهم شدن یک پاداش منصفانه و فوری برای مشتری می گردد.

 

 

• پیشبرد فروش غیرنقدی

پیشبرد فروش غیرنقدی شامل: شرط بندی، هدایای مجانی و برنامه های ایجاد وفاداری است که منجر به پاداش های با تاخیر و بر مبنای ارتباطات است (Kwok and Uncles, 2005).

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق 1

بخش اول: 3

2-2-4) فعالیت های پیشبرد فروش 3

2-2-4-1) انواع پیشبرد فروش مصرف کننده 5

2-2-4-2) اهداف پیشبرد فروش 5

2-2-4-3) مزایای پیشبرد فروش 6

2-2-4-4) ابزارهای پیشبرد فروش مصرف کننده 8

2-2-4-5) آینده ی پیشبرد فروش 14

بخش دوم:پیشینه تحقیق 15

فهرست منابع و مآخذ: 28

منابع لاتین: 34

 

جغرافیای تاریخی و طبیعی کلاردشت با نگاهی به سفال های آن

جغرافیای تاریخی و طبیعی کلاردشت با نگاهی به سفال های آن موقعیت جغرافیایی کلاردشت پیشینه تاریخی کلاردشت موقعیت جغرافیایی تپۀکلار پیشینه سفالگری در ایران سفال تپه کلار خصوصیات سفال تپه کلار تزئینات سفال تپه کلار سفال سدۀ های نخستین اسلامی…

تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری

تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت دانش مدیریت ارتباط با مشتری موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری عوامل موفقیت در پیاده سازی CRM عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری پیاده سازی موفق مدیریت ارتباط با…

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری رفتار دینی والدین

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری رفتار دینی والدین کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رفتار دینی والدین مبانی نظری رفتار دینی والدین پیشینه تحقیق رفتار دینی والدین پیشینه داخلی رفتار دینی والدین پیشینه خارجی رفتار دینی والدین…

مدیریت دارایی و بدهی

مدیریت دارایی و بدهی ریسک پذیری ریسک نقدینگی مدیریت دارایی مدیریت بدهی دانلود مقالات رشته حسابداری دانلود مقالات حسابداری دانلود مقاله مدیریت دارایی و بدهی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته حسابداری مدیریت دارایی و بدهی     مقدمه…

تحول اندیشه های کیفری از نظر مکاتب حقوق جزای عمومی

تحول اندیشه های کیفری از نظر مکاتب حقوق جزای عمومی علل ارتکاب جرم اندیشه های کیفری چگونگی سیاست کیفری مکاتب حقوق جزای عمومی دانلود مقاله تحول اندیشه های کیفری از نظر مکاتب حقوق جزای عمومی سیستم همکاری در فروش فایل…

پرسشنامه بررسی تاثیر برون سپاری خدمات سازمان تامین اجتماعی بر کیفیت خدمات

پرسشنامه بررسی تاثیر برون سپاری خدمات سازمان تامین اجتماعی بر کیفیت خدمات پرسشنامه برون سپاری پرسشنامه برون سپاری خدمات پرسشنامه برون سپاری خدمات سازمان پرسشنامه برون سپاری خدمات سازمان تامین اجتماعی پرسشنامه کیفیت خدمات پرسشنامه تاثیر برون سپاری خدمات بر…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش در آموزش عالی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش در آموزش عالی مبانی نظری مدیریت دانش در آموزش عالی دانلود مبانی نظری مدیریت دانش در آموزش عالی پیشینه تحقیق مدیریت دانش در آموزش عالی ادبیات نظری مدیریت دانش در آموزش عالی فصل…

ارائه مدلی برای شناسایی عوامل موثر در احتمال به بار آوردن خسارت یک مشتری با داده کاوی

ارائه مدلی برای شناسایی عوامل موثر در احتمال به بار آوردن خسارت یک مشتری با داده کاوی بیمه شخص ثالث خودرو دانلود پایان نامه ارشدداده کاوی دانلود پایان نامه داده کاوی کاربرد داده کاوی در بیمه تشخیص خسارت بیمه با…

پروپوزال تحلیل دلایل سرقت و ارائه راهکارهای پیشگیری

پروپوزال تحلیل دلایل سرقت و ارائه راهکارهای پیشگیری جرم شناسی سرقت عوامل موثر بر سرقت راههای پیشگیری از سرقت تحقیق در مورد سرقت علل و انگیزه سرقت بررسی علل و انگیزه سرقت پروپوزال سرقت پروپوزال عوامل موثر بر سرقت پروپوزال…

اختلال پیش فعالی

اختلال پیش فعالی IEP ADHD اختلال پییش فعال دانلود مقاله اختلال پیش فعالی علل ADHD چیست؟ اضطراب و افسردگی درمان بیش فعالی در كودكان پیش دبستانی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل فروش فایل انجام پروژه…

بررسی تاسیسات الکتریکی شرکت جابون

بررسی تاسیسات الکتریکی شرکت جابون بررسی تاسیسات الکتریکی بررسی تاسیسات الکتریکی شرکت جابون سیستم اتصال زمین طراحی سیستم برق اضطراری سیستم های اعلام و اطفای حریق شناسایی و انتخاب سیم دانلود پایان نامه الکترونیک دانلود پایان نامه رشته الکترونیک رفتن…

مبانی نظری ویژگیهای شغلی

مبانی نظری ویژگیهای شغلی مبانی نظری ویژگیهای شغلی دانلود مبانی نظری ویژگیهای شغلی پیشینه تحقیق ویژگیهای شغلی ادبیات نظری ویژگیهای شغلی فصل دوم پایان نامه ویژگیهای شغلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق ویژگیهای شغلی ادبیات و مبانی نظری ویژگیهای شغلی…

ارزیابی فقهی حدود حجاب از نگاه اهل سنت

ارزیابی فقهی حدود حجاب از نگاه اهل سنت دیدگاه اهل تسنن به پوشش پوشش از نگاه اهل سنت پوشش در مذاهب چهارگانه اهل تسنن تحقیق در مورد حجاب تحقیق در مورد پوشش دیدگاه فقهای اهل سنت در باره لزوم پوشش…

گزارش کارآموزی رشته برق با عنوان دیسپاچینگ منطقه ای تهران (راهبری شبکه)

گزارش کارآموزی رشته برق با عنوان دیسپاچینگ منطقه ای تهران (راهبری شبکه) دیسپاچینگ راهبری شبکه دانلود گزارش کارآموزی رشته برق با عنوان دیسپاچینگ منطقه ای تهران (راهبری شبکه) دانلود گزارش کارآموزی رشته برق گزارش کار آموزی رشته برق کارآموزی رشته…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اختلال افسردگی اساسی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اختلال افسردگی اساسی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال افسردگی اساسی مبانی نظری اختلال افسردگی اساسی پیشینه تحقیق اختلال افسردگی اساسی پیشینه داخلی اختلال افسردگی اساسی پیشینه خارجی اختلال افسردگی اساسی پیشینه پژوهش…

مبانی نظری ارزیابی ارتباط توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارمندان شرکت مخابرات

مبانی نظری ارزیابی ارتباط توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارمندان شرکت مخابرات رضایت شغلی توسعه منابع انسانی رضایت شغلی کارکنان رابطه توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان ارتباط توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارمندان دانلود فصل دوم…

مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان حقوق مدیریت محیط زیست

مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان حقوق مدیریت محیط زیست حقوق بشر حقوق بین الملل حقوق محیط زیست دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان حقوق مدیریت محیط زیست خرید مقالات حقوقی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا…

پاورپوینت (اسلاید) مشتری مداری

پاورپوینت (اسلاید) مشتری مداری کلمات کلیدی : پاورپوینت مشتری مداری مشتری مداری تحقیق مشتری مداری مقاله مشتری مداری بررسی مشتری مداری حياتی ترين اصول در امر مشتری مداری خصوصیات شرکتهای مشتری نواز انتظارات مشتریان مديريت روابط مشتري اهداف مهم CRM…

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه اضطراب کودکان

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه اضطراب کودکان کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اضطراب کودکان مبانی نظری اضطراب کودکان پیشینه تحقیق اضطراب کودکان پیشینه داخلی اضطراب کودکان پیشینه خارجی اضطراب کودکان پیشینه پژوهش اضطراب کودکان پیشینه نظری…

مقاله توت فرنگی

مقاله توت فرنگی توت فرنگی خواص تغذیه ای توت فرنگی اثر توت فرنگی در سلامتی انسان دانلود مقاله توت فرنگی راهنمای کشت توت فرنگی اثرات توت فرنگی بر روی پوست خرید تحقیق و مقاله سیستم همکاری در فروش فایل همکاری…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سنجش مدیریت دانش

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سنجش مدیریت دانش مبانی نظری سنجش مدیریت دانش دانلود مبانی نظری سنجش مدیریت دانش پیشینه تحقیق سنجش مدیریت دانش ادبیات نظری سنجش مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه سنجش مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه…

مفهوم، ماهیت و اقسام توقیف با نگاهی به توقیف اموال غیر منقول

مفهوم، ماهیت و اقسام توقیف با نگاهی به توقیف اموال غیر منقول کلمات کلیدی : مفهوم توقیف اموال اقسام توقیف اموال ماهیت توقیف اموال توقیف اموال غیر منقول پایان نامه توقیف اموال پایان نامه توقیف اموال غیر منقول توقیف اموال…

پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری پرسشنامه ارزش ویژه برند دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر پرسشنامه ارزش ویژه برند مدل آکر پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند پرسشنامه ارزش برند پرسشنامه…

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه رغبت سنج هالند

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه رغبت سنج هالند کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رغبت سنج هالند مبانی نظری رغبت سنج هالند پیشینه تحقیق رغبت سنج هالند پیشینه داخلی رغبت سنج هالند پیشینه خارجی رغبت سنج هالند…

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان تبلیغات انیمیشن روانشناسی تبلیغات آگهی های تلویزیونی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *